Sunny Sunday

Känner mig inte så värst seriöst med det här bloggandet om man säger så.. Men men. Jag kan ju i alla fall klämma in nåt litet tråkigt inlägg lite då och då. För sakens skull.
Idag har vi varit på IKEA och handlat lite saker som behövdes till huset. Just det! Jag har glömt att berätta här att jag har flyttat nu. Det går rätt bra än så länge tycker jag. 
För att summera mitt liv för nuvarande så har jag precis haft praktik i två veckor på BabyBjörn och nu återstår en veckas praktik på Quick-Set. (Y) 
Har helt hunnit glömma bort skolan och allt jag har att göra där. Men vi tar en sak i taget.
I morgon ska jag ha min första körlektion och min sista teorilektion. AWESOME!  

Kan hända att ni inte hör av mig här på ett tag, man vet aldrig. Men i vilket fall som helst så ska alla veta att jag är mer än tillgänglig för det mesta på mobilen. Call me!
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0