Seriös blogg?

Jag är riktigt sugen på att starta upp en ny blogg, med ett bättre namn, snyggare design, mer bilder och en stadigare framtid.
Funderade starkt på att göra det fram tills att jag insåg att jag inte har tid förrän efter jag har tagit sommarlov och efter vi har flyttat färdigt. Då uppkom även utropstecknet "jag måste lämna in datorn över sommarlovet" i mitt huvud. FUCK!
Det hade jag totalt glömt bort. Det känns ju inte allt för kul i och med att jag inte har någon annan dator och råd till en har jag knappast heller nu när det gäller allt med flytten och körkort och grejer. Det löser sig på något sätt. Okej?

Idag ligger jag i alla fall hemma och snorar. Har ont i magen och huvudet så valde att stanna hemma och försöka plugga istället för vi gör ändå ingen nytta i skolan idag.
Hoppas jag  kan bli klar med min fotografering idag. Även gympalektionen och min engelska produktredovisning.
Satsar. 


Puss. <3

Kommentarer
Postat av: simone

låter som en bra idé :)

2010-05-04 @ 17:40:06
URL: http://fattybom.se
Postat av: emma

sv; men det har inte jag varit med om ^^

2010-05-08 @ 19:58:30
URL: http://emcaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0