Vår-design på G

Allt väl med er? Det hoppas jag!

Hörrni! Jag kom på en sak. Eftersom att det är vår nu, eller ja, vädret kanske inte är så vårigt alltid, men i vilket fall som helst så måste jag ju ha en ny design till bloggen då. En vårig sak med mycket färg! Tycker ni inte det? 
Det tycker jag!

Tänkte som så att om det inte är jätte mycket att göra på nästa lektion jag har, vilket är en Entreprenörslektion, så kan jag ju skissa lite på designen då! Så får vi se om den kommer upp idag :)
Det livar ju upp denna dagen en aning i alla fall. Skolan är inge nice alls.

Hm, några förslag? Jag ska leta lite inspiration nu tror jag... Vårigt ska det ju vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0