Vad händer på Påskafton ?

Jag kom på en sak. Det är ju bara typ 10 dagar kvar till påsk!
Det är ju mer än nice.


Förra året tog jag och Evve pappas bil upp till Jönköping och gick på Elmia. Dock blev det inte så mycket tittande på bilarna. Vi gick mest och letade efter Linda, haha. Men det var kul ändå. 
Sen när vi väl hade hittat dom så tog vi en sväng till McDonalds. Minns att det var grymt väder! 
Vi tog med oss Linda, Pelle och Patrik hem till Kulltorp och
grillade lite hemma hos mig. Evve och Linda brände köttet, haha. 
Sen var vi ute med Pelles hemska skrothög till bil och spelade musik och drack öl och galnade oss, haha. Det var skit kul när man väl tänker efter!

Nu börjar jag undra vad som ska hända detta året?  
Något får ju gärna hända. Det hade varit trevligt! :>
Hoppas på att vädret kan skärpa till sig lite fram tills dess också. 
Hade varit grymt AWESOME!

PUSS!





Kommentarer
Postat av: erika

du är också bra som du är. det gäller bara att förstå det själv också.

tack för din kommentar <3

2010-03-28 @ 14:58:28
URL: http://ouppie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0