Underbart!

Nu märks det äntligen att våren är på väg. Solen skiner som bara den. Dock är det svinkallt ute men jag mår ändra bra som fan utan solen! Härligt.
Har lunchrast nu. Precis varit på Hemköp och inhandlat min lunch, en coca cola^^,
Passade även på att ta en sväng på Trend House när ja ändå var ute, så himla shoppingsugen! Och inte blev det bättre av att gå in där! Hittade en massa fint så var tvungen att slänga iväg ett sms till mor min och se i fall hon ville komma hit och vara smakråd.
Hon strejkade inte totalt i alla fall, underbart. Så hon kommer nog en sväng senare så ska vi se hur många tusenlappar Johanna klarar att göra av med på en och samma dag i en och samma affär!
Nu är det Svenskalektion som gäller. Hoppas inte vi har något som ska vara inlämnat elr klart, för i så fall har jag totalt glömt bort det.. Har funderat en lång stund nu men kan verkligen inte komma på något! Det märker vi.
Längtar till helgen men tror verkligen att veckan kommer gå fortare om vädret fortsätter att vara så här underbart!
Saknar Emil en aning. <3
Nu ska ja dricka upp min lunch och ge er en låt ;>
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0