Tråkig Tisdag

Hej på er! Hur är det med er idag?
Med mig är det bra om man bortser från min jobbiga förkylning och att jag är tröttare än någonsin. Kan knappt hålla ögonen öppna.. Var skönt att slockna på bussen en stund i alla fall.
Idag har vi Entreprenör fram till lunch. Ska försöka fixa fram nån slags kampanj eller vad det är.. Jag fattar ingenting. Himla skit.
Senare i eftermiddag så har vi egentligen Svenska men jag och Hang ska ta våra rumpor och traska iväg till körskolan och skriva in oss hade vi tänkt. Det blir awesome! Ett litet litet steg närmre körkortet känns bra.
Kan inte någon vara lite social idag så att jag inte dör..? 
Detta är inge vidare asså...

Påsken närmar sig, wuhu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0