Tisdag i helvetet!

Hej!  
Nej det kom inte upp någon design igår nej, det är jag fullt medveten om. Detta berodde på att min vår-inspiration låg på ungefär 0,00 när det började snöa och äckla sig ute. Idag regnar det, inte mycket bättre det.. Snön försvinner väl förhoppningsvis snart i alla fall.
I vilket fall som helst så kommer det väl upp en design inom den närmaste tiden i alla fall.
Jag längtar ju efter sommaren!

Just nu sitter jag i klassrummet och plågas. Det är verkligen så illa att jag är ensam här idag, ensam med min lärare. Jippi så roligt. Känner verkligen för att dra härifrån. Gör ingen större nytta ändå känner jag.
Dock ska jag försöka hålla mig kvar här tills i eftermiddag. Om inte något dyker upp då vill säga, *HOPPAS!*
Ae, men jag måste skärpa upp min närvaro en rätt bra aning ändå. Även om det är plågsamt! Se om jag kan vara här hela veckan. Jag ska lyckas!

Sitter här och hungrar lite idag faktiskt.. Synd att jag är pank för jag hade varit väldigt sugen på en fralla nu vid 9.45 rasten.. Vi får se om det går att skramla ihop till. Blir ingen lunch idag iaf.
Svenska i eftermiddag, med floristerna. Blir förhoppningsvis lite mer livat i alla fall..

Nu ska jag försöka skriva ett par ord på min säljpitch, min säljplan, min inlämning, min plansch och min redovisning.

Tack för mig!
Har ni fått se min tatuering förresten?:O 
Det blev ju en liten tattoo på handleden för lite över en vecka sen!
Såhär såg den iaf ut när den var nästan nygjord.




Kommentarer
Postat av: E M M A ♥

fyfan vad snygg de är johanna;o avis ;[<3

2010-03-23 @ 16:42:06
URL: http://emcaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0