Struktur på livet.

Hej alla glada!
Enligt mitt horoskop så ska idag vara en bra dag att få ordning på saker och ting i livet så nu tänkte jag försöka ta tag i det litegrann. Jag tar den roliga biten först, i fall jag skulle tröttna, höhö.
Har kommit fram till att jag behöver verkligen någonstans att sitta på mitt rum, där jag kan syssla med viktiga saker. Funderar starkt på att inhandla ett s.k toalettbord/sminkbord från IKEA. Matchar min säng och min byrå för 995 ynkliga kronor. Det skulle vara perfekt! Med en glasskiva ovanpå och en låda undertill. Ska köpa det nästa gång jag är på IKEA! Känns dock lite onödigt att dra in massa nya möbler hit när vi snart ska flytta.. Men jag orkar ju inte vänta!

Funderar på vart sjutton jag ska göra av alla mina skor! Förslag?! Dom är bara i vägen hela tiden. Vill ju ha dom snyggt och inte undanstoppade i kassar direkt.. Hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0