Min onsdag :)

Godmorgon hörrni!
Den här dagen började med att jag vaknade och kände mig helt väck. Pigg på nåt vis, inte direkt trött, men ändå på samma gång helt borta i huvudet, ont i halsen så jag knappt kunde prata och en riktigt jobbigt huvudvärk på det. 
Trots detta masade jag mig upp för att gå till skolan. Jag ska klara denna veckan hade jag tänkt mig. Jag kan klara det.
Dagen började med Engelska, vilket jag har fortfarande. Har bara en liten rast nu emellan. Jag har till och med jobbat lite idag, och tänker fortsätta efter rasten. Bra va?:) 
Senare i eftermiddag kan det bli hårdare för mig. Då är det affärsjuridik som gäller. Där får man verkligen jobba riktigt hårt för att hinna med. Till och med hoppa över rasten om man ska hinna med allt på lektionen, och den är ändå tre timmar. Jag har inte vart där på ett par gånger och så så jag är kvar på uppgift 2 eller 3 i den kursen. Medan dom andra är på 5, 6, 7 nånting. Får försöka ta igen det så gott jag kan men man måste verklgien sätta sig ner och använda alla hjärncellerna samtidigt om jag ska få någon ordning på det där. 
Det kan ju vara lite jobbigt, men jag får göra ett försök senare! 

Jag vet inte riktigt vad som händer senare idag faktiskt. Antagligen ingenting speciellt. 
Lekte med Evve en stund igår. Det var längesen sist:)
Vill ni veta en sak? Johanna är pank.. Totalt pank! Jag äger inte en krona för tillfället. Det känns inget vidare faktiskt..  Inget jag är van vid direkt. Brukar jämt ha pengar tycker jag.. Men jag får väl skärpa mig och lära mig att dom inte växer på träd heller, även om det skulle varit bra :P
Jag längtar en aning till helgen faktiskt. Denna veckan har redan varit jätte lång tycker jag. Kan bero lite på att jag har varit ovanligt mycket i skolan kanske, men ändå.. Tycker det kan bli fredag nu. Så att jag får träffa min Emil. Saknar honom en rätt rejäl aning faktiskt!
Undra om jag kan hitta på något kul inför helgen.. Hm :)
Bjuden till Evvy i helgen på 19 års fest har jag hört! Hade nog kunnat bli trevligt men jag har inte riktigt hunnit ta reda på om jag kan då.. Vi får se lite hur det blir med det. Längtar i alla fall till helgen!


kan lägga upp en fin bild på en fin ros som emil målade på min feta vad :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Först och främst, inte feta vad ska det stå! sen så var rosen hur fin som helst! lite coolt med det blå!

2010-03-26 @ 13:37:07
URL: http://hunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0