Klägggggg

Tja, sitter i skolan. Nu igen. Idag är det fredag! Den började med att jag försov mig litegrann och fick det stressigt men sen när allt börjar ordna upp sig och jag går runt och lallar och är glad så kommer pappa och förstör det humöret på mindre än 2 sekunder. Kul....
Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag, men har så mycket i huvudet och skulle kunna göra något dumt och impulsivt om jag itne tänker till riktigt innan.. Det är en sån dag. Något ja kommer ångra skulle jag kunna göra..
Puttinutt från äckliga lärare är det värsta jag vet! På tal om ingenting...

Jag vet inte om jag ska ta och traska till Emil direkt efter skolan.. Får se hur det blir. 
Sugen på party ikv, men ingen annan som verkar vara....
LOST...

Kommentarer
Postat av: julia ♥

hej, jättefin blogg du har! :)

tyckte du rätt låt vann melodifestivalen?

kram

2010-03-14 @ 11:00:44
URL: http://thejuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0