Hanging around

Hey people!
Today is a useless day. Sitter i skolan. Har engelska fram till lunch, och skriver CV och Personligt brev, övar inför nationella proven. 
I eftermiddag är det affärsjuridik som gäller. Det är ju inte världens roligaste direkt men det får väl gå.
Funderar på att åka till mamma i eftermiddag och hälsa på. Kanske blir så, har inget bättre för mig ändå.
Sen kanske jag ska ner till Liavallen en sväng och titta på brudarna i LKF's träningsmatch! Kanske det.
Fy va skönt att det är onsdag ändå. Efter denna dagen är det bara gympa som gäller, från 8.15 till 11.30. Sen är det lov! Hur härligt är inte det?
Går allt som planerat så ska jag till min Becca på fredag, på lite kalasande. Det ska bli nice att träffa flickorna:)
Lördagen kommer jag och Evve nog dra iväg till Elmia verkar det som! Sedan på kvällen blir det nog lite folk hos mig om jag och Linda får som vi vill, haha. Det kan bli mer än nice!
Nu längtar jag bara efter fint väder och att denna dagen ska vara slut, sen kommer allt bli underbart i några dagar, så man får njuta riktigt och uppskatta vädret och sina vänner! <3 Att bara leva lite, det hade vart så skönt! Ska bli!

Får såna sommarkänslor av att bara sitta och fundera lite! Haha. När jag kommer hem så måste jag dock ta tag i livet lite grann! Måste införskaffa mig en praktikplats till veckorna 19,20,21. Det skulle jag gjort innan sportlovet, men icke... Ja e så dålig på sånt. Men nu måste jag verkligen! Sen ska jag göra två svenska uppgifter, jag klanske har tur att hinna med dom i skolan istället. Även en ergonomi uppgift tror jag jag ska satsa på att få klar för anar att vi har redovisning imorgon. Hur det nu ska gå till?
Städa altanen och ladda batteriet i moppen är också två saker som står högt på "att göra listan".
Sen ska jag nog bränna ett par riktigt heta sommarskivor tror jag! Underbart ;D
Är döhungrig nu! Men blir inget käk för mig idag! Så det så. Jag får helt enkelt skärpa mig:)
Det luktar skunk här inne!
Got to go.
Puss!
nu får ni en bra låt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0