Halli Hallå!

Everything's fine today? Great!
Då var det torsdag och Johanna har på riktigt orkat pallra sig iväg till skolan på en Gympalektion. Inte dåligt va?
Måste ta ett snack med lärarna eftersom att jag har fått massa frånvaro fast att jag ändå har vart där och plågats, ingen höjdare.. Så får dom ju inte göra, right?
Idag ska jag enligt min planer vara med på gympalektionen, sen åka till Bredaryd och be pappa köra hem mig, eftersom det itne går bussar till Kulltorp.. Slutar man vid 11 typ så är det ju ingen höjdare att vara hemma efter halv 3. Längtar så tills ja får körkort!
Väl hemma har jag faktiskt tänkt att vara så där duktig och ta itu med mitt liv, eller ja.. En liten del i alla fall. Städa huset och tvätta och lite sånt tråkigt. Det är ju faktiskt fredag i morgon, och då kommer Emil och hälsar på :>
Sen vet jag icke vad vi har tänkt hitta på men det dyker väl förhoppningsvis upp någonting!
Pusshej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Natascha

Tack <3

Jag vet att du lyssnar (: <3

2010-03-05 @ 11:11:18
URL: http://tazh.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0