Läs inte om du inte vill att ögonen ska fräta sönder av tråkighet

Nu kom ännu ett sånt där tillfälle där man bara vill skriva av sig men inte har en aning om vad man ska skriva även om man vet hur man känner.. 
Det låter alltid fel på något sätt eller så missuppfattar någon någonting eller så är det nån som läser som inte ska läsa och tar åt sig.. Det är dumt. Men det skiter jag i, för det är min blogg.

Jag vet inte vem jag kan lita på nu för tiden, eller om jag kan lita på någon nu för tiden. K
änns dumt att säga så men det är faktiskt så det känns..
De jag känner att jag verkligen kan lita på är de som jag inte ens träffar ofta längre..
De har helt enkelt slutat höra av sig.. Jag får väl erkänna att jag är inte heller världsbäst på att höra av mig jämt och hitta på nya roliga happenings och sånt. Men jag försöker i alla fall att höra av mig och fråga hur ni mår,
vad som händer och sånt så ofta jag kan. Det är inte heller lätt när man inte får någon respons eller kritik eller va fan det heter, på det man gör. Jag vill gärna veta vad jag kan göra bättre.. 

Känner mig ganska liten och ensam i världen faktiskt.. Det räcker inte med att ha en pojkvän.. Man kan tycka att det borde räcka, men det gör det inte.. Inte på långa vägar. Även om det är en stor del utav mitt liv att ha min Emil så måste jag också ha vänner jag kan lita på. Vilket jag känner att jag har, men att de inte står mig så nära som de hade kunnat göra.. Vilket är mer än surt. Man vill ju inte bara höra av sig när man vill ha någon att lita på liksom..
Jag vill ha en vän som alltid e vid min sida. Jag har haft såna vänner, många gånger.. Men det har alltid slutat med att de har flytt bort från mig av olika anledningar.. Oftast har vi helt enkelt glidit isär.. Dumt nog.

Känner bara att jag vill komma närmre mina vänner igen... Alla utav dom, vissa mer än andra..
Vill inte känna såhär längre..

Kommentarer
Postat av: Natascha

Jag vet att vi inte är så nära kompisar, men jag finns om där skulle vara nått och du kan lita på mig <3 !

2010-06-01 @ 22:54:16
URL: http://tazh.bloggsida.se
Postat av: Linn-lay

oj jag kunde nästan sätta mig in i känslan :)

2010-06-06 @ 12:34:02
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0