WeekEND

Hey, hur är allt med er? 

Helgen har bestått av Emil. Massa Emil, jätte mysigt. Kom dit och klampade in i fredags och fick syn på 4 rosor på hans bord, med ett kort till, där det stog "Till Johanna, min sötpaj". Hur glad blir man inte då? 
Jag kan inte minnas att ja gjort nåt för att förtjäna att ha en sån fin pojkvän heller. Galet vilken tur man har.
Har i alla fall haft en helmysig helg.
Dock inte lika underbart att komma hem.. All skit börjar ingen, jag pallar inte. 
Mått dåligt sen ja kom hem dessutom, mår illa, yrar, fryser, huvudvärk och sånt.
Allt jävlas med mig och folk skapar kaos och besvikelse.
Så ska det väl inte behöva vara? Varför ska man vara så jävla känslig och varför ska alla vända allting mot mig hela tiden? Alla bra grejer vänds emot mig. Som om dom måste ha ett slut. Sjukt.
I morgon är det skola som gäller.... Det är nästan så att jag hoppas på att spy eller något bara för att slippa det. 
Det är en mardröm att gå dit.
Känner mig ensammast i världen.

Kommentarer
Postat av: E M M A ♥

FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG NU TA CHANSEN VEM VET NÄR JAG KOMMER SVARA ÄRLIGT NÄSTA GÅNG?;) http://emcaarlsson.blogg.se/

2010-02-28 @ 22:51:59
URL: http://emcaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0