Dagens mål

Mitt mål för dagen är att inte somna i skolan.
Igår somnade jag 4 gånger... Great Johanna... Great.

Hur mår ni idag? Jag är faktiskt grymt trött, orkar inte hålla ögonen öppna.. Dessutom har ja äcklig halsbränna och ont i magen, hm.. Jag måste palla dagen. Kan inte komma mer efter i Affärsjuridiken. Det är högt tempo på de lektionerna. Hade dock vart skönt att åka hem och sova. Men icke.
Lillebror fyllde fjorton igår så hade lite kalas hemma, Grattis. Han blev ju gaaanska glad utav Ps3'an han fick, haha.
Vad är det som gäller idag? Jag vet faktiskt inte... Jag tror jag satsar på att sova, nästan bara faktiskt.
Nu vart det visst lektion ja...
Puss.

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

hej snygging! :*

ska vi följa varandra på bloglovin? :>

2010-02-26 @ 19:42:48
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0