Badass update.

Långt ifrån världens effektivaste uppdatering på sistone, right?
Det gör inget.....
Jag har haft en grymt mysig helg iaf.
Sportlovet har vart nice.
Jobbat, umgåts och latat mig.
Helgen har gått åt till att först bowla med Emil och Linda. Linda vann, pinsamt.. haha.
Efter det sov jag hos Emil och på lördagen var det parken som gällde!
Emil, Johannes, Linda, Evve, Emma, Rebecka, Martin, vad var det mer för folk? Det var nice i alla fall.
Efter det sov fick Emil lära sig mitt motto, "det löser sig...". Så han följde med hem till mig utan att veta hur han skulle ta sig hem, moahaha. Därför så fick han sova en natt till och åka bussen med mig till skolan, mysigt värre :)
Good life.

Kommentarer
Postat av: E M M A ♥

jag är glad för din skull Johanna :) btw, vi måste som sagt träffas snart?;O<3

2010-02-24 @ 02:45:21
URL: http://emcaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0