Tar 5 minuter till att planera upp min dag!

Ställde klockan på 8 idag för att hinna med så mycket som möjligt och även vara utvilad.
Då ska jag absolut inte sitta vid datorn, nej det har ni rätt i.
Tänkte att jag skulle börja med speedstädning av hela huset, +altanen. Det brukar funka bäst när man är utvilad, taggad inför något, rastlös, och med hög peppmusik. Då är allt möjligt!

Ska börja med att sminka till mig lite och ta på mig några bra städkläder! För annars kommer det gå åt pepparn.
Sen på 5 minuter, ska jag fixa mig en riktigt bra städspellista!

Sen är det bara att speeda! Fort ska det gå! Ja brukar va rätt galet snabb när jag väl har kommit igång med städet!

Ytterligatre saker jag ska hinna med idag;
Fixa moppen
Fixa grillen
Bränna skivor
Dra ner stereon
Fixa kläder till ikväll+duscha och allt sånt
Fixa påskasmällar om dom säljer de nånstans
Fixa dricka
Skriva en uppsats
Fixa singstar

Detta ordnar jag! Nu äre bara att sätta igång!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0