Påsklov.

Hoppsan!
Idag är det måndag och lovet är slut.
Emil har varit hos mig hela lovet, i nio dagar. Hur mysigt som helst:)
Jag började lovet med att vara hos Becca på lite fest, det var jätte mysigt och hur kul som helst att träffa tjejorna igen, det var ju så längesen!
Jag har varit i jkpg med evve, emma och sandra, firat påsk hemma hos mig med mestadels emil, linda, pelle, simon, angelica och linus. Men även rebecka,david,evve,emma,sandra och martin var en ytterst liten stund och hälsade på och käkade grillat.
Jobbet kallade veckan ut från tisdag till fredag. Sen blev det kalas hos kusin Juliasom fyllde 10 och fest hos Linda som fyllde 20, mycket trevligt. Jönköping och shopping har vi också hunnit med. Även vrigstad en runda. Trevligt!

Saknar Emil redan, jäkla skola ;<

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0