Onsdag som känns som måndag. Skönt!

Halloj! Everything's fine?
Här e det prima! Började dagen med att försova mig men var så jäkla snabb så jag hann med bussen ändå. Ser dock ut som ett litet retard i och med att jag inte hann platta håret, så det var bara att slänga upp det i en knut. Sen blev det inte mycket med sminkandet heller så bli inte allt för rädda om ni träffar mig!

Har haft engelska, muntligt nationella. Gick hyfsat. Överlevde det i alla fall så det är väl bara att hoppas på ett G!
Nu är det lunch som gäller, men jag väljer att vänta med maten tills jag har kommit hem, som jag för det mesta brukar göra.
Om en kvart är det affärsjuridik som gäller. Så himla underbart att jag löarade provet vilket betyder att jag har chans till godkänt i kursen. Om man bortser från att jag måste göra klart 7 uppgifter till. Men det löser sig!

Vet ni vad jag ska göra idag?:)
Hämta ut mina blivande älsklinglurar! Det gillar vi starkt.

I morgon kommer det mesta till köket så att det kan bli klart också. Kylskåp, frys, spis, ugn, micro, allt sånt. Tapeterna ska upp och nästa eller näst-nästa vecka flyttar vi in. Great! 

Nu kom philip och störde mig så nu gick de inte skriva mer :P

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0