Awesome! :)

Hej på er!
Kan ju passa på att skriva ner ett litet inlägg nu när jag har rast, för det har jag ju inte gjort på ett bra jäkla tag, ellerhur?
Just nu sitter jag i skolan och lamar mig. Har engelska, ska ha en redovisning och sedan jobba vidare på nästa.
Det är hårt jobb som gäller nu de sista veckorna med alla restuppgifter och sånt.
I eftermiddag har jag affärsjuridiksprov, som jag vet kommer att gå åt pepparn. Det är sjukt hur svårt det kan vara och vilket jäkla tempo lärarn har! Dessutom är det på distans så finns ju inte mycket man kan göra åt det, tyvärr.
Dock är det bara jag kvar som läser den kursen, alla andra har hoppat av, fint.

I eftermiddag
så ska mamma i alla fall hämta mig i skolan om hon kommer ihåg det så ska vi in till stan en liten snabbrunda och sen kanske en sväng till pizzeria Chaplin om jag har tur, haha! 
Senare efter kl 6 ikväll så har jag tänkt mig att titta in hos frisören i Bredaryd och se vad hon säger om mina planer för mitt hår. Skulle gissa på att hon vägrar göra något drastiskt med det, som jag vill, i och med att det är så slitet som det är. Men man kan ju alltid hoppas. För jag vill verkligen ha lite förändring nu! Vill känna att det är vår och att det händer lite grejer!

Det är mycket på schemat nu!
Om mindre än en månad ska vi lämna över nyckeln till huset. Jag som har bott där i princip hela mitt liv. Det känns skit egentligen, men ska ändå blir roligt med lite förändring. Underbart.
Dock är nya huset inte i närheten av klart. Eller jo, det beror ju p åhur man ser på saken, men det är mycket kvar att göra ändå. Men jag tror ändå att vi ska hinna klart. Det värsta är väl att tömma det huset där vi bor nu. Det lär ju ta sin tid även om man inte kan tro det. Jobbar och jobbar. Det ska nog gå!

Fick även reda på igår att jag ska ha kiosken på Liavallen hela säsongen under A-lagets matchen.
Många hade plågats och sett detta som en börda men inte jag. Så farligt är det inte. Jag tycker nästan att det är lite kul till och med.
Ska nog hjälpa till en hel del med fotbollsskolan också om jag har förstått saker och ting rätt, även i år.

Jag har även lite andra planer inför den kommande tiden. Dock är det lite hemligt än så länge. Så får vi se hur det går för mig! Men jag hoppas på att det ska funka bra! :) Hemlis projekt! *Scch*


Är fortfarande grymt sugen på ett par urbansears plattan, vita. Om någon känner sig manad att skänka en slant så får ni gärna göra det, jag protesterar inte. Haha ;)
Mycket planer, men lite pengar. Jag skulle vilja hitta en oskrapad trisslott med ett par miljoner på. Det hade vart awesome!

Nu ska jag ta och fortsätta med min presentationskrivning!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0