Att göra framöver / hjälp till mig

Hallihallå!

Jag sitter och funderar på hur mycket jag egentligen har att göra. Har lite svårt för att lägga upp det bara så att jag vet vart jag ska börja osv.. Pappa är i tyskland också så dåligt med hjälp blir de ju också..
Det känns jävligt meningslöst att sitta i skolan och glo och få ännu mer uppgifter över sig eller inte göra någonting, när man inte ens hinner med det man har.. Så surt.

*Flytta
-Städa upp i huset
-Rensa ut huset totalt
-Flytta upp alla grejer till nya huset
-Renovera klart


*Restuppgifter/DeadlineUppgifter
-Svenska,Linneafallet
-Svenska,Kärlek&Romantik
-Entreprenör,Kampanj
-Foto,Låt+10 bilder
-Foto,fördjupningsprojekt
-Egen Gympalektion
-Affärsjuridik ca 5 upg+prov
-Ergonomi upg
*+ en massa gammalt, ca 20 uppgifter, men jag tar det viktigaste först ><

*Övrigt
-Fixa praktikplats v 19,20,21
-Plugga teori
-Börja Teorikurs
-Switch lakan
-Ladda moppen
-Tandläkaren
-NyBloggdesign
-Införskaffa pengar/jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0